Τετάρτη 12 Ιουνίου 2013

Οι καταναλωτές αντιδρούν στο κλείσιμο της ΕΡΤ



    ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΝΩΣΕΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ
                                     «Η ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ»
Αναγνωρισμένη Ομοσπονδία Καταναλωτών με απόφαση Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών 6250/2008 και καταχώρηση 771/31-10-2008 στο βιβλίο σωματείων του ιδίου δικαστηρίου & εγγεγραμμένη στο Συγκεντρωτικό Μητρώο E. Κ. του ΥΠ.ΑΝ με α/α 2/19-12-08 σύμφωνα με το Ν. 2251/94 όπως ισχύει.
Στουρνάρη 17, 10683 Αθήνα, Τηλέφωνα: 211 8007041, 210 3304444, Fax: 211 8007041
URL: www.pomek.gr, e-mail: info@pomek.gr

                                                                                                                                                                               Δ.Τ.12.12-06-2013

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Οι καταναλωτές αντιδρούν στο κλείσιμο της ΕΡΤ

Η Π.ΟΜ.Ε.Κ. «Η ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ» διαφωνεί κάθετα με το κλείσιμο της ΕΡΤ. Καταγγέλλει την απαράδεκτη αιφνίδια και απροκάλυπτη απόφαση της κυβέρνησης να κλείσει την συχνότητα της ΕΡΤ.
Θεωρεί ως εθνικό πλούτο την ύπαρξη και λειτουργία της δημόσιας τηλεόρασης.
Θέλουμε μια καλύτερη ΕΡΤ όχι μια κλειστή ΕΡΤ.
Μας ενοχλεί το τέλος της ΕΡΤ που πληρώνουμε αλλά μας ενοχλούν περισσότερο τα κόστη που πληρώνουμε σε κάθε προϊόν λόγο υπερβολικής διαφήμισης, συντηρώντας μια πολύ κακή  ιδιωτική τηλεόραση με ιδιοτελής στόχους.
Μας ενοχλούν χρόνια τώρα οι διοικήσεις της ΕΡΤ που, με τους κομματικούς εναγκαλισμούς, απαξίωναν την δουλειά καταξιωμένων δημοσιογράφων.
Πρέπει να προστατέψουμε τον πολιτισμό μας.
Πρέπει να προστατέψουμε την δημοκρατία μας.
Οι όποιες δυσλειτουργίες και εκσυγχρονισμοί γίνονται με διάλογο, διαφάνεια, αξιοκρατία  και νομιμότητα, όχι με ενέργειες που θυμίζουν άλλες εποχές!
Καλούμε την κυβέρνηση να ανακαλέσει άμεσα την απόφασή της αυτή και να επαναλειτουργήσει η ΕΡΤ. Είναι θέμα δημοκρατίας, πολιτισμού, ενημέρωσης και εθνικής επιβίωσης.
Επιτέλους η ζωή δεν είναι μόνον αριθμοί!   
                                                                                        Αθήνα, 12 Ιουνίου 2013

Δευτέρα 10 Ιουνίου 2013

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ



«Τα Άτομα με Αναπηρία
Τα δικαιώματά τους ως Καταναλωτές»

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ

10:30-11:00       Προσέλευση

11:00-11:30       Χαιρετισμοί

11:30-11:50     "Η νομοθεσία προστασίας των ατόμων με αναπηρία
                         ως καταναλωτών: υφιστάμενη κατάσταση"

                                    Παναγιώτα  Καλαποθαράκου, 
                          Πρόεδρος Πανελλήνιας Ομοσπονδίας 
                          Ενώσεων Καταναλωτών  
                          Π.ΟΜ.Ε.Κ "Η ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ"                                                                                                                 
11:50-12:10     "Τα δικαιώματα των καταναλωτών με αναπηρία: 
                         η νέα προσέγγιση"

                         Ιωάννης Βαρδακαστάνης, 
                         Πρόεδρος Εθνικής Συνομοσπονδίας Ατόμων με Αναπηρία

12:10-12:30      "Οι νέοι κανονισμοί για τα δικαιώματα
                          των επιβατών με αναπηρία"
                       

                          Χρήστος Κεσόγλου, 
                          Αναπληρωτής Γενικός Γραμματέας 
                          Εθνικής Συνομοσπονδίας Ατόμων με Αναπηρία
                            

12:30-12:50      "Τα δικαιώματα των καταναλωτών με αναπηρία:
                           παρουσίαση των αποτελεσμάτων του διακρατικού 
                           προγράμματος Grudtvig"

                           Χρυσάνθη Μπουφίδου, 
                            Γενική Γραμματέας 
                            Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Σερρών.

12:50-13:30         Συζήτηση-Παρεμβάσεις

13:30-14:00        Συμπεράσματα

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ



ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ


Σας προσκαλούμε στο συνέδριο που συνδιοργανώνουν η Ένωση Καταναλωτών Καβάλας, η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ενώσεων Καταναλωτών Π.ΟΜ.Ε.Κ.
«Η ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ» και η Εθνική Συνομοσπονδία Ατόμων με Αναπηρία


Σάββατο 15 Ιουνίου 2013 και ώρα 10:30

Αίθουσα εκδηλώσεων Δημοτικής Βιβλιοθήκης Καβάλας

Θέμα: «Τα Άτομα με Αναπηρία
Τα δικαιώματά τους ως Καταναλωτές»



"Τα Άτομα με Αναπηρία. Τα Δικαιώματα τους ως Καταναλωτές"





Καβάλα 10/6/2013

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

            Η Ένωση Καταναλωτών Καβάλας, η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ενώσεων Καταναλωτών (Π.ΟΜ.Ε.Κ) «ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ» και η Εθνική Συνομοσπονδία Ατόμων με Αναπηρία (ΕΣΑμεΑ), συνδιοργανώνουν συνέδριο με θέμα:
«Τα Άτομα με Αναπηρία. Τα δικαιώματά τους ως Καταναλωτές»,
το οποίο θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 15 Ιουνίου 2013 10:30 -14:00 στην αίθουσα εκδηλώσεων της Βιβλιοθήκης « Βασίλης Βασιλικός» του Δήμου Καβάλας.
Συνέδριο με αυτό το θέμα πραγματοποιείται πρώτη φορά στην Ελλάδα γιαυτό τόσο οι εισηγήσεις, τα συμπεράσματα που θα εξαχθούν, όσο και οι προτάσεις που θα κατατεθούν είναι σημαντικά.