Τρίτη 27 Αυγούστου 2013



 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

 

ΟΧΙ ΤΑ ΛΗΓΜΕΝΑ ΤΡΟΦΙΜΑ

ΣΤΑ ΡΑΦΙΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ

 

ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΖΟΥΜΕ ΛΗΓΜΕΝΑ ΤΡΟΦΙΜΑ


Στα ράφια των Σούπερ Μάρκετ από 1η Σεπτεμβρίου τα ληγμένα τρόφιμα. Η κυβέρνηση αφού οδήγησε στην οικονομική εξαθλίωση τους έλληνες πολίτες, τώρα έρχεται να υποβαθμίσει ακόμα περισσότερο την ποιότητα ζωής τους επιτρέποντας να πωλούνται ληγμένα τρόφιμα ή «τρόφιμα περασμένης διατηρησιμότητας» όπως επίσημα ονομάζονται.
Η Ένωση Καταναλωτών Καβάλας καλεί τους καταναλωτές  όχι μόνο να μην αγοράζουν τα ληγμένα τρόφιμα που θα υπάρχουν στα ράφια των καταστημάτων από 1η Σεπτεμβρίου 2013 αλλά να τα πηγαίνουν στο ταμείο του καταστήματος ως απαράδεκτα!!!

Τα τρόφιμα περιορισμένης διατηρησιμότητας είναι εκείνα στα οποία αναγράφεται «ανάλωση κατά προτίμηση».

Ο χρόνος διάθεσης των προϊόντων περασμένης διατηρησιμότητας δεν μπορεί να υπερβαίνει κατά περίπτωση:

α. Τη μία εβδομάδα στην περίπτωση προϊόντων, των οποίων η ελάχιστη διατηρησιμότητα δηλώνεται με την αναγραφή ημέρας και μήνα.

β. Τον ένα μήνα στην περίπτωση προϊόντων, των οποίων η ελάχιστη διατηρησιμότητα δηλώνεται με την αναγραφή μήνα και έτους.

γ. Τους τρεις μήνες στην περίπτωση προϊόντων, των οποίων η ελάχιστη διατηρησιμότητα δηλώνεται με την αναγραφή μόνο του έτους.

Την αποκλειστική ευθύνη, στις περιπτώσεις αυτές, για την καλή υγιεινή κατάσταση των προϊόντων φέρει ο πωλητής.

Προϊόντα περασμένης διατηρησιμότητας απαγορεύεται να διατίθενται σε χώρους ομαδικής εστίασης.

Απαγορεύεται η αντικατάσταση ή τροποποίηση της χρονολογίας ελάχιστης διατηρησιμότητας με οποιονδήποτε τρόπο και από οποιονδήποτε.

Τα παραπάνω προϊόντα πωλούνται μόνο σε χαμηλότερη τιμή.

Στους παραβάτες επιβάλλονται τα  διοικητικά πρόστιμα από 1000 € έως 5000 € ανά προϊόν. Όμως έλεγχοι θα γίνονται; Ποιος θα τους κάνει με δεδομένη την κατάσταση στο δημόσιο; Τα πρόστιμα θα πληρώνονται; Τα παραπάνω ποσά μπορούν να λειτουργήσουν αποτρεπτικά;

Οι καταναλωτές ζητάμε μείωση στις τιμές των προϊόντων. Καλούμε την κυβέρνηση και το υπουργείο να μην επιχειρήσει να δηλώσει μειώσεις τιμών μέσω της πώλησης ληγμένων τροφίμων σε μειωμένες τιμές. 

Πληροφορίες: Ένωση Καταναλωτών Καβάλας καθημερινά 10:00 – 13:00  τηλ.: 2510 223000, e-mail: enoikokav@yahoo.com, enkkav@hotmail.com,  facebook: ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΚΑΒΑΛΑΣ

Δευτέρα 29 Ιουλίου 2013

Προσοχή στα μηνύματα από τις εταιρείας κινητής τηλεφωνίας!!!


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Προσοχή στα μηνύματα από τις εταιρείας κινητής τηλεφωνίας!!!


Η Ένωση Καταναλωτών Καβάλας, με αφορμή καταγγελία που δέχθηκε, ενημερώνει τους πελάτες των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί όταν δέχονται κάποιο μήνυμα από την εταιρεία τους. Το μήνυμα μπορεί να αφορά σε χρέωση υπηρεσίας την οποία ουδέποτε ζήτησε ο καταναλωτής. Εάν ο καταναλωτής δε διαβάσει προσεκτικά το μήνυμα θα χρεώνεται καθημερινά με ένα ποσό για μια υπηρεσία που δεν έχει ζητήσει. Μ’ αυτή τη μέθοδο οι  μεν κάτοχοι καρτοκινητού θα δουν τις μονάδες τους να εξανεμίζονται, οι δε κάτοχοι συμβολαίου θα δουν «φουσκωμένο» το μηνιαίο λογαριασμό τους.

Εάν κάποιος καταναλωτής λάβει ένα τέτοιο μήνυμα πρέπει να απευθυνθεί άμεσα στην εταιρεία του, να ζητήσει απενεργοποίηση της συγκεκριμένης υπηρεσίας που δεν έχει ζητήσει και να κάνει αίτημα επιστροφής των χρημάτων που του χρέωσε  η εταιρεία.


Για πληροφορίες και καταγγελίες: Ένωση Καταναλωτών Καβάλας, τηλ.: 2510 223000 καθημερινά 10:00 – 13:00, e-mail: enoikokav@yahoo.com, enkkav@hotmail.com